Sunday 15 March 2015

StyleTone March/Maart 2015 Unboxing

Hello dolls,

today I have an unboxing video for you. I am experimenting with the lighting so let me know what you think. Styletone is a monthly subscription box that only costs € 12.50 and ships on the 2nd friday of the week and it usually fits through the mailbox! So no waiting for the postman to come.

Click on the link to watch the video.

------------------------------

Hallo meiden,

vandaag heb ik een unboxing video voor jullie allemaal. Voor diegene die niet weten wat Styletone is, het is een maandelijkse beauty service. Deze kost maar € 12,50 vergeleken met de 15 euro van de rest van de boxen. En deze past door de brievenbus dus je hoeft nooit op de pakket bezorger te wachten. Wat veel tijd scheelt. Ik ben een beetje aan het experimenteren met mijn verlichting laat me weten wat je ervan vindt. En wat je van de box vindt natuurlijk.

Klik verder om de video te bekijken. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...