Thursday 12 March 2015

Essence Longlasting Lipstick ''The Nudes Collection'' in 02 Porcelain Doll Review

Hello lovelies,

Today I have a lipstick review for you all. When I first found out about the nudes collection from Essence I was pretty excited. I love my nudes and I know that they would have a nice variety of nudes to suit every skintone. For example real beige nudes do not suit me at all!

This nudes collection is part of their permanent line, So if it is sold out right now, don't worry just check back in your store and you will probably find it.

There are five different shades and I decided to purchase 02 Porcelain Doll as this appealed to me the most.

---------------
Hallo lieve lezers,

vandaag heb ik een lippenstift review voor jullie. Toen ik voor het eerst hoorde dat Essence met een nude collectie uit kwam dacht ik oh dit moet ik gewoon proberen. Ik ben dol op nude looks en ik wist dat ze toch wel een mooie lijn zouden hebben met verschillende kleuren nudes, zodat het bij elke huidskleur zou passen. Bijvoorbeel een lichte beige nude kleur staat mij totaal niet! Maakt niet uit wat ik doe.

Deze nude collectie maakt deel uit van Essence hun vaste assortiment. Dus als het is uitverkocht, vrees niet ze vullen het weer aan!

Er zijn vijf verschillende tinten nude lippenstiften in de collectie en ik heb gekozen voor 02 Porcelain Doll omdat deze mij het mooiste leek.





The packaging has a matte finish, and to be honest I really like this packaging. You can tell what shade you got right from the packaging. The black detailing looks very classy.

---------

De verpakking heeft een matte finish en om eerlijk te zijn vind ik de verpakking erg mooi. Je kunt meteen zien welke kleur je hebt en de zwarte detail ziet er heel mooi en luxe uit. 

It is pretty sheer and has a pink undertone/ Het is een best doorzichtige kleur met een roze ondertoon.

Me wearing the lipstick/ Hier heb ik de lipstick op.

This lipstick, 02 Porcelain Doll, is very pretty nude, although sheer. You can build up the color. The lipstick however is not very moisturizing or long lasting on the lips. I find myself having the re-apply multiple times on a day. This lipstick retails for € 2.39 so it is very affordable as we can expect from Essence. I hope you enjoyed this review, let me know if you have tried any of the Essence nude line, and what you would like to see me review upcoming?

-----------------

Deze lippenstift, 02 Porcelain Doll, is een hele mooie nude alleen best wel doorzichtig. Maar je kunt wel de kleur opbouwen. De lippenstift is alleen niet hydraterend of lang houdend op de lippen. Ik heb gemerkt dat ik echt wel een paar keer mijn lippen moest herdoen op een dag. De lippenstift kost € 2,39, dus het is heel betaalbaar maar dat is wel te verwachten van Essence. Ik hoop dat je hebt genoten van deze review, laat me weten of je ook al iets hebt geprobeerd van de Essence nude collectie en wat voor een review je wilt zien in de toekomst. 

xoxox Ellen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...