Sunday 22 March 2015

Essence XXL Nude Lipgloss Review

Hello dolls,

today I have a review blogpost for you all. I posted an essence nude lipstick review last week and actually have bought the lipgloss as well. So I decided to do a review on the lipgloss too.

There are 4 different shades in the I love nude lipgloss collection of Essence and I decided to get 03 Taste the Sweets, how cute is that name? It looks like a pretty dusty rose nude type of color. And to be honest the other ones look really light and might have not looked as great on me. 

---------

Hoi dames,

vandaag heb ik een essence xxl nude lipgloss review voor jullie. Ik had vorige week een essence nude lipstick review online gezet maar had toentertijd ook de lipgloss gekocht. Dus ik dacht ik kan ook wel een review schrijven over de lipgloss.

Er zijn 4 verschillende kleuren in de i love nude lipgloss collectie van essence en ik heb besloten om 03 Tast the Sweets te kopen. Het ziet er naar uit dat het een roze nude kleur is en alle andere kleuren vond ik niet zo omdat ze wel erg licht leken. En ik wist niet zeker of dat mij wel mooi stond. 






The lipgloss comes with a doe foot applicator for exact application./ De lipgloss heeft een zachte applicator voor een fijne en precieze applicatie.

So what are my thoughts on the lipgloss? It goes on pretty smooth, it feels pretty wet on the lips and does not dry or anything. Not a very longlasting lipgloss either but then again for that price you can't expect too much of it, 
-------
Wat vind ik er nou van? Het gaat best wel makkelijk op je lippen, maar het voelt heel nat aan en dat gevoel gaat niet weg. Het is geen langhoudende lipgloss. Maar het is niet zo'n dure lipgloss dus ik verwachtte er eigenlijk ook niet zo veel van.


You could wear the lipgloss on its own, as it does have some color pay off. 
-----
Je zou wel de lipgloss op zichzelf kunnen dragen, aangezien er toch wel wat kleur van afkomt.


So that was it for my review, I hope you enjoyed let me know what your experiences are with the Essence glosses, what you would recommend for me to try and also what you would like to see me review next.
-----
Nou dit was het alweer voor mijn review, ik hoop dat je ervan genoten hebt. Laat me weten wat jouw ervaringen zijn met de Essence lipglossen en wat je aanraadt voor mij om te proberen en welke producten je me graag een review ziet doen.

xoxox Ellen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...