Thursday 5 March 2015

Announcement! Blogging Bilingual

Hello dolls,

I have decided to start with a little experiment on my part for my blog. I have decided to start blogging bilingual, I have thought about this before but never started it because blogging in English was easy and to be honest I wasn't that motivated to be loyal in blogging. But that has all changed since I have started to get my groove back on.

My native language is Dutch and even though I am was also brought up with Chinese. My Chinese writing is not that good. So I have decided to start blogging in Dutch too! The posts will become longer as I will have both English and Dutch in the same post. This also means I will be posting a bit less than this week, where I have been blogging every single day. I will try and do a post every other day. My videos will still be in English and think that should be fine for now.

This is just an experiment for now and I will decide on a later note whether or not I will continue with this concept.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi en welkom op mijn blog. Ik heb besloten om mijn blog skills ook in het nederlands te laten zien. Dit is voor alsnog een experiment en zal op een later tijdstip nog beslissen of ik hierin verder ga. Ik ben ooit begonnen met bloggen in het Engels om zo universeel mogelijk te zijn. Maar heb na een tijdje nadenken ook besloten om in het Nederlands te gaan bloggen. Aangezien ik Nederlandse ben met Chinese roots, en in Nederland woon. Is dit voor mij een nieuwe uitdaging om te zien of ik dit ook leuk vind.

Ik heb de afgelopen week elke dag een post online gezet maar ga voortaan proberen om, om de dag een blog post online te zetten. Aangezien een twee-talige blog post veel meer werk bevat. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben in het lezen van mijn blog.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...