Thursday 26 March 2015

Makeup Revolution Freebies! For their 1st Anniversary

Hello dolls,

My apologies for the lack of posts this past week, I have been having evening/night shifts so I sleep through the mornings and then when I finally decide to wake up. I need to do some other stuff, like sorting out my taxes!!

So today will be a short post and then tomorrow, will be a longer blogpost I promise!

Can you believe that Makeup Revolution is celebrating their 1st birthday this weekend, and because of that they will be having a promotion. Of buy 25 pounds worth of goodies on their website and you will receive 25 pounds worth of goodies for free! I have to say, makeup revolution has come very far in the cosmetics business. For being purse-friendly and offering a ton of dupes for many popular high-end products. Such as urban decay and too faced. 

I would say happy shopping! Let me know what is on your wishlist?


------------

Hoi meiden,

Eerst mijn excuses voor het niet zoveel posten de afgelopen week, ik heb de afgelopen week avond/nacht diensten gehad. Dus slaap merendeels van de dag eigenlijk, en als ik eenmaal opgestaan ben dan heb ik andere dingen te doen. Zoals de belasting aangifte. 

Maar vandaag heb ik een kort blogpost voor jullie en morgen doe ik een langere blogpost, dat beloof ik!

Kun je het geloven dat Makeup Revolution een jaar bestaat? Dit britse budget merk bestaat dit weekend een jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Als je voor 25 pond aan producten besteld dan krijg je voor 25 pond aan producten extra gratis! Makeup Revolution, is een merk dat hoewel niet lang bestaat al een goede deel uit maakt aan de makeup community, het is een merk met veel betaalbare producten en producten die dupes zijn voor de high end producten. Zoals Urban Decay en Too Faced. Zelfs de Lorac pro 1 en 2 zijn geduped en dat zijn paletten die heel populair zijn maar helaas niet in Nederland verkrijgbaar zijn. 

Veel plezier met shoppen en wat staat er op jouw wenslijstje?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...