Sunday 8 March 2015

Estee Lauder Pure Color Envy Review in 210 Impulsive

Hello dolls,

today I have a lipstick review for you all. I have been eyeing up the Estee Lauder Pure Color Envy lipsticks for a while now. I already own ''tumultuous pink'' and have been wanting a more neutral lipstick that I can use on a daily basis. When I saw EmilyNoel from Beautybroadcast talk about this color, I just need to have it. So when Ici Paris XL had their 40% off lipsticks, I knew I had to get this.

The packaging is gorgeous with it's classy navy blue and gold top and bottom. It has a magnetic closure which is amazing!

------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal,

vandaag heb ik een lippenstift review voor jullie. Ik had al een tijdje deze Estee Lauder Pure Color Envy op mijn verlanglijstje staan. Ik had al de lippenstift in ''tumultuous pink'' maar ik wou eigenlijk een lippenstift die wat natuurlijker leek, die ik voor alledaags gebruik kon gebruiken. Op een dag zat ik EmilyNoel van Beautybroadcast te kijken en zij noemde de 210 Impulsive en ik zag een swatch en was op slag verliefd. Het is zo'n mooie natuurlijke roze, en Ici Paris XL had de 40% korting op lippenstiften en lipglossen en zag het perfecte moment dat ik nu deze lippenstift moest halen.

De verpakking is super mooi klassiek in navy blauw en goud op de boven en onderkant. Het heeft een magnetische sluiting wat super luxe is.





It looks fairly pink on the photo but it is a gorgeous neutral pink. / Het ziet er nogal roze uit op de foto maar het is zo'n mooie zacht roze kleur.

A swatch of the lipstick/ Een swatch van de lippenstift.

On my lips it looks super pretty and soft. / Op mijn lippen ziet het er zo mooi en zacht roze uit.


So this lipstick is just gorgeous. I love the texture it goes on so smooth, it has great lasting power too. I think this lipstick can easily last 5 hours without having to re-apply. The price is the only downside of it though. It retails for € 32.- this is without the discount. I only paid € 19.20 for the lipstick which is not too bad, although it is still a lot of money though. This is definitely a lipstick worth saving for. 
I hope you dolls enjoyed this review let me know what you think of the lipstick if you have any experience with it. And also what you want me to review next.

----------------------------------------

Deze lippenstift is echt super mooi, de textuur van de lippenstift is zo zacht en gaat zo makkelijk op de lippen. Je lippen drogen er niet van uit, blijft makkelijk 5 uur zitten en wellicht nog wel langer. Ik kan eigenlijk geen nadelen noemen behalve het feit dat deze lippenstift, als je zonder korting koopt, € 32.- kost. Ik heb er € 19,20 voor betaald is alsnog wel veel, maar ja voor mij was het echt wel waard. Een lippenstift die ik dagelijks kan dragen zonder er teveel poespas van te hebben. 
Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden en laat me weten of jullie ervaring hebben met de pure color envy lijn en wat jullie willen dat ik volgende keer allemaal review.


xoxox Ellen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...