Sunday 12 April 2015

Empties / Opgemaakte Producten

Hello dolls,

today I have a short but informative post, an empties post. I haven't posted an empties in a while and these are products that I had laying around that needed to be used up. I have included short reviews with each empty product. 

-----

Hallo meiden,

vandaag heb ik een korte maar toch informatieve blogpost voor jullie. Ik heb al een tijdje geen opgemaakte producten gedaan en dit zijn een aantal produten die ik nog rond had liggen die al bijna op waren. Ik zal er een korte review bij zetten bij elk product. Kijken jullie mee? 

Left to right/ Links naar rechts.
Kruidvat cleansing makeup wipes, these were alright just an ordinary drugstore brand. Won't be re-purchasing these. 
---- Kruidvat reinigingsdoekjes, deze waren wel ok. Ik geef mijn voorkeur aan de etos doekjes die doen het net wat beter en irriteert niet. Deze zal ik niet weer kopen.

Philosophy Purity cleanser, probably my holy grail cleanser. I love this so much, it takes off all the makeup and leaves my face feeling nice and clean.
-------- Philosophy Purity Gezichtsreiniger, dit is mijn favoriete reiniger allertijden. Dit is al mijn weet ik hoeveelste fles. En het verwijdert alle makeup en laat mijn gezicht zo lekker fris en schoon achter. 

from left to right/ van links naar rechts
Eyeko Skinny Eyeliner, this was a mini. I really like this eyeliner, exept for the fact it is pretty expensive and it dries up pretty fast. 
---- Eyeko Skinny Eyeliner, dit was een mini. Hoewel ik deze eyeliner erg fijn vond, vind ik de prijs iets te hoog voor een eyeliner die aardig snel opdroogt in de verpakking.

Mayebelline Instant Age Rewind Eraser Concealer, I love this concealer. I think this my second one. That is how much I love it.
----- Maybelline Eraser Eye Concealer, ik ben dol op deze concealer. Ik denk dat dit mijn tweede was die ik heb opgemaakt. Zo dol ben ik er op.

Benefit porefessional, this is one of my favorite primers. I love how it makes my skin feel smooth and have my foundation last forever.
---- Benefit Porefessional, 1 van mijn favoriete primers. Deze primer voelt heerlijk aan op mijn gezicht en verbetert de duur van mijn foundation. 

That was it for my empties this time, I am already saving up for a next post. Was thinking I might be doing a video on it next time. 

I hope you enjoyed, let me know about products you have re-purchased.
---

Dit was het al weer voor mijn opgemaakte producten, ik ben al lege verpakkingen aan het sparen voor de volgende keer. Wellicht doe ik dan wel een video erover.
Laat me weten welke producten jij hebt opgemaakt en telkens weer koopt.

xoxox Ellen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...